Kom je met één platte voet door de selectie van Defensie?

Ik ben de afgelopen maanden bezig geweest met het 'uitstippelen' van wat ik wil en 'welke weg' ik pak.

Mijn vraag: ik heb 1 platte voet, word je bij Defensie hier op afgekeurt?

Toegevoegd na 6 dagen:
Voor luchtverkeersleider

Toegevoegd na 6 dagen:
Voor luchtverkeersleider

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan wel, maar het ligt eraan welke positie je bij Defensie zou willen komen,
Je heb posities waar je er op afgekeurd word en je heb posities waarbij dat niet gebeurt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Luchtverkeersleider!