Is het mogelijk om als beroepsbrandweerman te werken als je hoogtevrees hebt?

Ik ben er aan het denken om bij de beroepsbrandweer te werken.
Het enige probleem is dat ik last heb van hoogtevrees.
Is het dan nog mogelijk om dit beroep te gaan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

ik ben 23 jaar brandweerman ik begon met hoogtevrees nu is het grotendeels over.
je moet er aan werken maar dan gaat het goed komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet gewoon doen! Gewoon de hoogte ingaan en van het uitzicht genieten en wennen dan kom je af van je hoogtevrees. Tenminste zo is mijn hoogtevrees verdwenen.