Ik heb een krantenwijkje maar wil die opzeggen. Hoe moet dit als er staat 'schriftelijk melden'?

In mijn contract staat: "Indien de bezorger de bezorg activiteiten wenst te beëindigen, maakt de bezorger hier schriftelijk melding van."
Bedoelen ze met schriftelijk dat ik moet gaan schrijven? Of mag ik het ook typen en dan uitprinten? En wat moet ik er dan allemaal inzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak geldt er een maand opzeg termijn. Dat lijkt me voor nu gunstig omdat je dan veel kan verdienen met de kerst bedank ronde.

Antwoorden (2)

Zoals er staat, je kan een ontslagbrief schrijven. Zie de link hieronder om te zien hoe dat moet. Schriftelijk betekent dat je het op papier hebt staan, of het met de hand geschreven is of getypt en uitgeprint maakt verder helemaal niets uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, hoor je hoeft het niet met de hand en een pen te schrijven.
Je mag het ook typen en uitprinten. Wel even je handtekening eronder zetten.

Schriftelijk betekent "op schrift" oftewel op papier.

Er hoeft niet veel meer in dan dat je wilt stoppen en per wanneer.
Als je een opzegtermijn hebt hou daar dan rekening mee.