Een tijdelijk contract wordt omgezet in vast, maar uren worden minder. Overuren worden in uren 'betaald'. Goed bod of niet?

Nu contract van 15 Hrs per week. Vast contract wordt 11 Hrs per week, maar overuren - die er beslist zullen komen - worden niet uitbetaald maar in vrije uren teruggeven. En dan is het natuurlijk weer onderhandelen of ik wel inderdaad vrij kan hebben als ik dat wil. En, hoe gaat het wanneer ik voortijdig de baan opzeg? Wat gebeurd er dan met de overuren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je stelt precies de juiste vragen!

Als alles voor jou op een nette/gewenste wijze geregeld kan worden is het een goed bod. Laat het wel schriftelijk vastleggen als er in de abeidsvoorwarden niets is opgenomen. De manager waar je de afspraak mee makt kan zomaar van baan veranderen, en als de constructie de nieuwe manager niet zint, dan heb je geen poot om op te staan.