Ja je mag dan werken, maar volgens mij verdien je dan minder dan iemand die ouder is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, die kunnen best wel baantjes hebben voor jou. Zeker voor de zomervakantie is een uitzendbureau heel geschikt als tussenpersoon.

Je mag nog niet zo heel veel uren per week werken (zie link) maar het uitzendbureau is ook voor jou toegankelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je wordt meestal betaalt volgens het minimumjeugdloon behorende bij jouw leeftijd, zie andere bron), als je geluk hebt krijg je wat meer.