Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zou ik mijn time-management-probleem kunnen oplossen?

Ik wil heel graag tijd maken voor mijn eigen bedrijfje, maar ik heb financieel niet de ruimte om minder te gaan werken bij mijn 'gewone' baan. S avonds ben ik vaak zo super erg moe, dat er van het waarmaken van mijn ambities ook weinig komt. Het voelt als een wurggreep. Wat zijn oplossingen voor dit probleem?

11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Na het eten een lekkere wandeling maken. Zorg dat je voldoende frisse lucht in je huis krijgt. Na een lange werkdag in een warme (bedompte) omgeving ... daar wordt je slaperig van. Stel een tijdschema vast. Bijv.: werk tot 5 uur. Eten en wandelen tot 6:30 uur. Opzetten eigen bedrijf (of wat je droom ook is) tot 9:30 uur. Daarna relaxen.
Probeer het eens, ik vaar er wel bij ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je leest het vaak, iemand die een eigen bedrijfje is gestart, naast een reguliere/betaalde baan, er moet wel gegeten worden!
wat je dan leest, zijn werktijden, die boven normaal liggen, logisch, maar ook dat er door allerlei familieleden mee geholpen wordt.

de vraag is hoe je dit fysiek vol kunt houden... door niet te ver te gaan en te veel van je lichaam te vragen.
ken je grenzen en weet wanneer je nog een uurtje door kàn gaan.

houd een minimum van rusttijden (slaapuren) in de gaten en vergeet niet te ontspannen met je geliefden/ gezin/ familie/ vrienden, heel belangrijk, al zal dat op een lager pitje komen te staan.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding