Normaal gesproken kan dat niet.

Of de baas moet toestemming hebben gekregen om je te ontslaan ('ontslag om bedrijfseconomische redenen', waarvoor tegenwoordig m.i. veel te gemakkelijk toestemming wordt gegeven wordt) en je vervolgens opnieuw aannemen.

Maar in dat geval was die bedrijfseconomische reden kennelijk niet zo ernstig.
Computoon
11 jaar geleden
Computoon
11 jaar geleden
Altijd leuk... een min krijgen maar geen reactie van degene die het nodig vond de min uit te delen. Gebeurde dat maar, dan konden 'we' er nog iets van leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
allereerst de min komt niet van mij, máár 'n vastcontrakt kan met toesteming van de betrefende weldegelijk omgezet worden in 'n jaarcontrakt (alhoewel het niet vaak voor zal komen)
Nee dat kan niet een vastcontract kan alleen door ontslag worden ontbonden.