"Wij bieden organisaties Frisse Blikken. Dat zijn geen dure adviseurs, maar jonge, ondernemende professionals die bruisen van energie, ambitie en enthousiasme. Opdrachtgevers kunnen de daadkracht van Frisse Blikkers inzetten voor (advies)opdrachten, tijdelijke ondersteunende functies of projectrollen. Daarbij kunnen ze putten uit de kennis en ervaring van het Frisse Blikken netwerk en worden ze ondersteund door ervaren professionals."

Als je door al het 'sales bla-bla' op de site heenprikt, lijkt het me niets meer of minder dan een 'jong en dynamisch' en erg bijdetijds uitzendbureau voor hogeropgeleiden.

Concurrenten Randstad, Tempo-Team en noem ze maar op, maar dan voor de 'betere functies'.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bijzonder bij deze organisatie is wel dat je er ook werk bij moet doen wat normaal de intercedent(e) doet:

"6.Je bent samen met de blikgenoten verantwoordelijk voor acquisitie, marketing en ontwikkeling van jullie Blik (hier besteed je minimaal 20% van je tijd aan)."

En je mag er ook niet te lang blijven:
"12.Als Frisse Blikker ben je fulltime in dienst bij Frisse Blikken, waar je maximaal drie jaar werkt."
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik mis in je antwoord het verhaal over ' begeleiding van jonge toekomstige ondernemers'
Computoon
11 jaar geleden
Die heb ik in mijn eigen antwoord inderdaad niet genoemd, maar deze zitten 'verpakt' in de gekopieerde regel: "Daarbij kunnen ze putten uit de kennis en ervaring van het Frisse Blikken netwerk en worden ze ondersteund door ervaren professionals."