hoe kom ik aan een inpakbaan zonder dat ik gelijk inschrijfkosten moet betalen?

Ik kom straks waarschijnlijk zonder baan te zitten en ik heb papieren voor de kinderopvang/psz/bso en tso en die sector ligt op zijn gat dus moeilijk werk in te vinden. Maar in de tijd dat ik aan het solliciteren ben wil ik graag inpak/thuiswerk gaan doen. Alleen hoe kom ik aan dit werk zonder op een site daar kosten voor te hoeven betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je moet BETALEN om te mogen WERKEN is dat je reinste oplichting ; niet aan beginnen, want werk krijg je vermoedelijk nooit van ze.

Antwoorden (2)

Daar is moeilijk aan te komen.
Wat je op internet vind is idd vaak oplichterij en moet je niet doen. Je kan hooguit als je iemand kent die dat werk doet daar info vragen.

Inpak werk verdient echt slecht, als je het al kan vinden. Ga liever nadat het uitzenbureau en vraag oud ze iets tijdelijke hebben.

Toegevoegd na 45 seconden:
Oud=of
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Absoluut nergens op in gaan. Er is zo ontzettend veel vraag naar thuiswerk dat ze daar echt niet voor hoeven te adverteren. Met een beetje mond-tot-mond reclame hebben ze al weer een nieuw persoon.

Ga naar het uitzendbureau, dikke kans dat ze daar gewoon een baan voor je hebben. Bij de post is er bijna overal nog wel werk te vinden, zeker nu de kerst er aan komt maar sowieso hebben uitzendbureaus best nog wel werk.

Meld je aan bij http://www.uitzendbureau.nl/ of www.jobrapido.nl