ik wil gaan werken bij de albert heijn maar ik heb last van een lichte beperking.verdien ik ondanks mijn beperking net zoveel als een normaal iemand??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je vertelt niet wat je beperking is maar in principe verdient iedereen die bijv. 15 jaar is evenveel. maar als je nu bijvoorbeeld in een rolstoel zit en dus 2x zo langzaam werkt als mensen zonder beperking kan dit misschien consequenties hebben. dit kan je overleggen met je nieuwe werkgever en anders probeer je het toch gewoon bij een andere supermarkt. waarschijnlijk krijg je gewoon net zo veel het gaat om het idee dat jij daar met een beperking alsnog staat te werken om geld te verdien en misschien kost het jouw wel veel meer moeite om dit te doen. heb het er gewoon even over met je nieuwe werkgever, dan komt het vast allemaal goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een beperking ben je ook normaal, het salaris is leeftijd gebonden en dat heeft niets met jouw beperking te maken, het kan wel zijn, dat je door je beperking niet aan hun eisen voldoet, leg daarom goed aan je leidinggevende uit wat jouw beperking inhoudt, dan kan daar van hun kant rekening mee gehouden worden, zie jezelf als een volwaardig persoon, want niemand is minder dan een ander, iedereen heeft zijn kwaliteiten en we zijn allemaal nodig in deze maatschappij.

Toegevoegd na 16 uur:
Ga ook eens na bij de gemeente en het UWV of je geen recht hebt op een WSW verklaring, dan heeft je werkgever meestal ook recht op subsidie als hij jou in dienst neemt, wat het makkelijker maakt een baan te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier sluit ik me helemaal bij aan, fijn en goed antwoord! +