Telt een TIJDELIJK (1 jarig) nul uren contract mee bij de vraag of je na 3 tijdelijke contracten een vast contract moet krijgen?

Ik lees dat een onbepaalde tijd 0-urencontract niet meetelt. Een jaarcontract voor 0 uur wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Contract is contract. Bovendien wordt er rechtens van uitgegaan dat je normale arbeidstijd overeenkomt met het daadwerkelijk gewerkte aantal uren (dus als je elke week dezelfde uren draait, dan is dit feitelijk je contract).