Online platform voor vertalers?

Ik maak nu al een paar maanden gebruik van Fiverr.com voor vertaalwerk (ik ben de vertaler) maar het verdient wel érg weinig. Zijn er meer websites waar je vertaalwerk kunt bieden? Uiteraard ken ik Marktplaats en Speurders al. Liefst iets wat enigszins op Fiverr lijkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken zelf Fiverr niet, ben wel aangesloten bij Freelance.nl en daar komen wel opdrachten voor vertalers langs. Je kunt zelf een account aanmaken en dat specifiek aangeven wat je zoekt. Je krijgt dan ook de opdrachten die voor jou interessant zijn in je mail.

Dit stond er gisteren bijvoorbeeld op:

Vertalers ..

project omschrijving
Wij zijn op zoek naar personen die meerdere talen spreken en schrijven voor vertaalwerk.
Spreek en schrijf je een van de volgende talen:
Engels
Duits
Spaans
Italiaans
Portugees
Roemeens
Turks
Deens
Hongaars
Pools

Onze opdrachtgever krijgt dagelijks meer dan 1500 vertaalopdrachten binnen.
De verdiensten liggen rond de € 80,00 per opdracht en een opdracht bevat 200-500 woorden.

Verder zijn er 3 moeilijkheidsgraden:
1e graad, € 40,00 in gemiddeld 60 minuten
2e graad, € 60,00 in gemiddeld 60 minuten
3e graad, € 80,00 in gemiddeld 60 minuten

Wij hanteren een twee dagen beleid, in overleg leveren wij de opdrachten met de door u gewenste moeilijkheidsgraad aan, deze dienen binnen 2 dagen vertaald aangeleverd te worden.

Het betalingstermijn is 30 dagen.