Waar kan ik werken als SMS moderator? Zonder mijn mobiele nr door te geven?

Ik als student ben op zoek naar "huisbaantje". Op google staat veel over sms diensten, maar ik lees veel over de belastingdienst. Moet ik dit persee zelf opgeven? Je mag toch tot 5000 per jaar zelf verdienen zonder het op te geven? Ook wil ik liever niet mijn eigen mobiele nummer doorgeven. Ik wil ook niet mijn eigen dienst en ik wil kunnen werken wanneer ik wil, omdat ik door mijn stage soms avonden ook werk. Weet iemand hoe dit werkt en waar ik misschien beter kan zoeken? Ik bedoel dit niet als advertentie, maar ik zie door de bomen het bos niet meer op google.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor wat betreft je mobiele nummer: zorg voor een tweede mobiele nummer met een goedkope telefoon.

Voor het werk zelf: niet doen. Het is erg slecht betaald, vaak enkele euro's per uur, verder denkt de ander in gesprek te zijn met een echt persoon en krijgt hoge telefoonrekeningen en uiteindelijk wordt allen je 'werkgever' er beter van.

Lees hier maar eens: http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-en-samenleving/33329-sms-chat-operator-worden-een-droombaan.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder kun je tot ongeveer 6500 verdienen zonder belasting te betalen maar dat is afhankelijk van nog een paar zaken maar je moet het wel altijd opgeven aan de belasting.