Dat kunnen we zo niet zeggen. Ligt aan onder welke cao je valt.
Zorg hanteert andere fwg dan bv metaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
min. € 1577,35 - max. € 1.960,49 bruto op basis van een 36-urige werkweek
11 jaar geleden
Volgens de Collectieve Arbeidsovereenkomst voor de
Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg, Kraam- en Jeugdgezondheidszorg 2012-2013 verdient een 19-jarige in FWG 15 euro 1262,14/maand bij een fulltime functie.

(Ik lees elders op deze pagina een ander bedrag maar vraagsteller is 19).

Netto zal dat uitkomen op ongeveer 1034.- maand volgens de bruto-nettolooncalculator. Houd rekening met enkele euro's verschil naar boven of naar beneden.
Computoon