Moet ik iets veranderen aan mijn Stufi of Ov jaarkaar?

Ik heb dit jaar een HBO propedeusejaar met succes afgerond. Dit studiejaar ga ik een universitaire opleiding volgen, moet ik nu iets veranderen voor mijn OV- Jaarkaart of Stufi t.o.v. vorig jaar bij het DUO?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet loopt je studenten OV gewoon door en blijft de stufi gelijk. Dus in principe hoef je niets te doen, behalve je in te schrijven voor je nieuwe studie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat een nieuwe opleiding doen. Deze wijziging moet je wel doorgeven aan het Duo anders heb je geen recht op stufi of je OV! Dit moet je uiterlijk op de startdatum doorgeven anders krijg je pas de volgende maand weer stufi en OV.