Werken bij de kruidvat, hoe kom ik daar? zie uitleg

Hallo, ik wil erg graag werken bij de kruidvat hier bij ons in dorp. Nu ken ik iemand die daar werkt en die zei dat ik een formulier moest komen halen. Toen ben ik naar de winkel gegaan en toen zei een ander meisje die daar toen werkte dat ik het beter online kon regelen want dan heb je sneller antwoord. Nu heb ik dus online gezocht maar bij ons in dorp staat er geen vacature op. Wat moet ik nu doen? Hoe kom ik in deze kruidvat branche? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Je kunt een open sollicitatie doen.
Dus je schrijft dat je graag in dat filiaal wilt werken en je vraagt of daar een vacature is en of je in dat geval in aanmerking kunt komen.
En je kunt ook terug naar het filiaal gaan en daar vragen naar de leidinggevende (ik neem aan dat "dat meisje"niet de leidinggevende was) en daar een formulier vragen
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil best een open sollicitatie doen alleen waar moet ik die dan heen sturen?
anneliez
11 jaar geleden
Naar het filiaal waar je wilt werken
Ik heb zelf bij het kruidvat gewerkt en het beste is om een open sollicitatie + CV te schrijven en deze bij de (assistent)filiaalmanager (dus niet aan iemand achter de kassa) af te geven. Deze kan je sowieso direct vertellen of er nu een vacature is en/of wanneer je eventueel weer even kunt laten weten dat je nog werk zoekt.
Via internet solliciteren kan idd ook. Als er geen vacature openstaat voor wat jij zoekt, dan misschien een gerelateerde. Bijvoorbeeld verkoopmedewerker ipv vakkenvuller.

Maar langsgaan met een brief is het handigst.