Ligt eraan wat je onder traditionele marketing methodes verstaat. Daarnaast hangt het af van je doelgroep. Als je jongeren wilt bereiken zou ik niet gaan adverteren in een krant (traditioneel), maar op hyves / msn etc.(nieuwe media)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bepaalde wel, maar het gaat uiteindelijk altijd om het idee. Een goed idee scoort in elk medium!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een uitleg wat jij onder traditionele marketingmethodes verstaat zou handig zijn. Er zijn tenslotte al mensen die bijvoorbeeld e-mail en banners al traditionele marketingmethodes vinden.
Maar ongeacht de definitie, ze zijn niet dood. De methode die je gebruikt is geheel afhankelijk van wat je voor wie in de markt wilt zetten en met welke gewenste kosten en effectiviteits-verhouding. Als je rollators wilt verkopen aan bejaarden, dan gaat een advertentie via hyves niet werken. Bovendien is het altijd een kwestie van een goede mix van methoden vinden. Een auto koop je bijvoorbeeld niet alleen maar doordat je een flitsend spotje hebt gezien, je zult altijd nog wel even de specificaties ergens willen lezen en een proefrit willen maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zullen minder gebruikt worden omdat er nog geen internet en email was toen ze uitgevonden werden. Waarvoor nu dus nieuwe methodes zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer je onder oude marketingmethodes verstaat TVreklame, radioreklame en allerhande krantenadvertenties, dan is het antwoord ja. Maar een bedrijf als AH is daar wel meester in, dus ook weer nee. Maar hun voetbalplaatjes zijn nieuwe marketing en werken perfect. Het is dus niet zwart wit.