Wat moet je studeren om animator te worden in hotels?

Het lijkt me heel fijn om animator te worden en het liefst in buitenland in hotels enzo. Welke studierichting is dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Een echte studie is daar niet voor vereist, als je maar creatief en dynamisch bent en tussen de 18 en 30 jaar oud. Je moet Engels en één andere vreemde taal kunnen spreken. Personen met een opleiding in kleuteronderwijs, toerisme, sport of dansen hebben een voorsprong. Kandidaten die niet voldoen aan de eisen kunnen een online animatiecursus volgen.
Amadea
11 jaar geleden
Leasure of toerisme op roc nijmegen oa
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Leasure is het Engelse woord voor ontspanning. Is dat dan yoga?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, meer in de strekking van vrije tijd. Dit heeft te maken met vrijetijdsmanagement; het houdt zich bezig met het bedenken, organiseren en uitvoeren van evenementen, activiteiten die mensen in hun vrije tijd doen. Dit kunnen concerten zijn, maar ook activiteiten voor kinderen tijdens de schoolvakantie of voor ouderen.