(vast) werk vinden op de antillen, welke sites?

Er zijn een aantal sites waar je op kan kijken om een baan te vinden op de antillen. Vaak zijn deze niet geheel up-2-date en worden daar bijna alleen maar hbo/wo mankrachten gevraagd.

Echter heb ik een afgeronde mbo2 niveau en een mbo3 niveau dat ik (wegens problemen) niet heb kunnen afronden.

Ik zou graag iets in de beveiliging of visserij willen doen. Op welke site kan ik dit het beste vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het probleem - voor jou dan - is dat er op de Antillen genoeg mensen zijn met een lagere opleiding.

En dat er heel veel mensen zijn die uit ons koude kikkerland wel een poosje naar de Antillen zouden willen.

En dat veel mensen van de Antillen die hier afgestudeerd zijn, weer terug gaan naar hun eigen land.

Er zijn dus niet veel mogelijkheden. Dat is het punt.

http://www.antillenvacatures.nl/

Daarom zijn er hier meestal alleeen vacatures op HBO en WO niveau, maar er komen ook functies op te staan, wanneer één van onze klanten op een ander niveau op het eiland toch niemand kan vinden. Het werk moet doorgaan, de projecten moeten worden afgemaakt en dan is Antillen Vacatures de ideale site om de vacature bekend te maken.

Ik zou je aanraden daar op vakantie te gaan.
Rondkijken, vragen, zelf initiatief nemen.