Wie is de eigenaar van Brink's geldtransport?

het gaat met name om de achternaam..iets met werk..wie weet het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (3)

De eigenaar is Brink's incorporated. Het is een beursgenoteerd bedrijf met aandeelhouders, dus dat zijn de mede eigenaren.

De hoofd directie (board) bestaat uit
BETTY C. ALEWINE
PAUL G. BOYNTON
MARC C. BRESLAWSKY
REGINALD D. HEDGEBETH
MICHAEL J. HERLING
MURRAY D. MARTIN
THOMAS C. SCHIEVELBEIN
RONALD L. TURNER

Daaronder heb je nog uitvoerende directeuren met aan het hoofd Thomas C. Schievelbein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vermoedelijk bedoel je niet de eigenaar, maar de algemeen directeur: Joop van Werkhoven.

Toegevoegd na 4 minuten:
Herstel: hij wás dat, van 1998 tot 2007.

Toegevoegd na 50 minuten:
Degene die de minduim plaatste heeft niet in de vraag gelezen dat wordt gezocht naar een achternaam die iets met werk is...!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord op de vraag Amadea! Ik kon alleen de huidige directie vinden. Ik denk dat de vraagsteller dit bedoelt.
Op dit soort vragen kun je toch heel makkelijk het antwoord via o.a.o. Google zelf ook vinden??