In welke markten liggen op dit moment de mogelijkheden om te groeien?

Ik ben bezig met een sector werkstuk en ik moet weten waar ik het antwoord op deze vraag kan vinden maar ik kan het ook niet op cbs.nl vinden kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

In het bankwezen zijn er momenteel heel veel vacatures...

Is dat niets voor je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je op de site van de Kamer van Koophandel (KvK) iets vinden, of op die van de Economische Voorlichtingsdienst (EVD).
Succes met je werkstuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoor dat er tegenwoordig veel doorgroeimogelijkheden op het gebied van kinderopvang is. Kinderdagverblijven groeien als paddestoelen uit de grond bij ons in de stad. Evenals gastouderbureaus. Het bedrijf waar ik voor werk is net een jaar oud en is momenteel bezig met 2 nieuwe vestigingen. De wachtlijsten staan vol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de sectoren die bemiddelen in de gevolgen / neve verschijnselen van de krediet crisis. Arbeidsbemiddeling (door de ontslagen) Je beveiligingsmarkt is ook aan het toenemen. Je ziet ook een grote toename bij sectoren doe makkelijk als bijbaantje genomen kan worden omdat mensen nu wat extra geld kunnen bijverdienen, vooral als dit werk is dat vanuit huis gedaan kan worden via de pc of telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het MKB vormt 99% van alle ondernemingen in Europa, is verantwoordelijk voor het merendeel aan nieuwe banen, en levert een belangrijke bijdrage aan het behalen van het doel van de EU om meer te groeien en meer en betere banen te scheppen. Volg de links van dit thema om te zien wat een MKB-onderneming is, en welke specifieke kenmerken het MKB zo belangrijk maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige groeilanden zijn de BRIC landen, ongeacht de sector. Dus alle die know- how van hieruit kunnen exporteren zitten m.i. op de juiste trein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Milieuvriendelijke producten (isolatiemateriaal van soya en gerecycled plastic of benzine-besparende auto's bv.), medische innovaties (nano-diamanten met een laag medicijn die op zoek gaan naar kankercellen, net een documentaire op National geographic over gezien), importeren uit India en China, nieuw voedsel of smaken, videospelletjes en andere creatieve media.

In tijden van crisis wil men vermaak, genieten van lekker eten en geld besparen. Echter, nobele zaken als het milieu of gezondheid verbeteren blijven actueel (het minder nobele aspect hiervan is dat er veel geld in te verdienen is).