Mijn vriendin is Egyptisch, en heeft daar ook haar school gedaan. Ze heeft het net niet gehaald om chirurg te worden. Hoe kan ze het alsnog proberen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Egypte? Dat zal ze toch zelf het beste uit kunnen zoeken als ze zo slim is.

Antwoorden (2)

Ze zal als ze zich in nederland heeft gevestigd zich aan moeten melden bij een universiteit en daar de opleiding geneeskunde moeten voltooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kort maar krachtig. Door haar opleiding elders te hervatten en af te ronden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het kan namelijk ook in België of Duitsland.