Ik zou willen antwoorden met een wedervraag.
Zijn mensen te vertrouwen? Over het algemeen wel maar niet altijd. Voor vertrouwensman wordt je over het algemeen uitgezocht en geniet je vertrouwen, maar.......het is geen garantie. Dus wees ook alert en op je hoede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Lijkt me wel. Maar als je moeite hebt met vertrouwen zul je iedereen wantrouwen........ook een vertrouwenspersoon.
Zeg niet dat het zo is bij jou hoor maar dit komt zo in me op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me logisch dat een vertrouwingsman/vrouw te vertrouwen is, je moet volgens mij daar een speciale cursus voor volgens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat moet wel want die hebben ook hun regels om zich aan te houden.

http://www.arboportaal.nl/agressie-intimidatie/socialepartners/vertrouwensfuncties/vertrouwenspersoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, als het goed is wel. mocht een vertrouwensman je vertrouwen beschamen dan zullen er zeker gevolgen voor deze persoon zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is wordt een vertrouwenspersoon gekozen om zijn integriteit, betrouwbaarheid, luisterend vermogen en is hij/zij zonder oordeel. Hij/zij luistert naar het verhaal en houdt dit voor zich.
Loopt dat anders dan is deze persoon het vertrouwen en dus die positie niet waardig.