Je hoort vaak dat de training tot Navy SEAL 1 van de zwaarste ter wereld is. Maar wat is dan de zwaarste?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ''Bureau-toezicht'' training.

Het beste antwoord

Special Air Service (SAS )

Alle speciale eenheden ter wereld zijn gebaseerd op deze speciale eenheid.

Training periode van een Navy Seal is ± 6 weken.
Training periode van een SAS is ruim een jaar.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er is een test geweest tussen de Navy Seals en SAS.
Ze hebben een uitwisseling gedaan tussen beide eenheden, dit om te kijken of ze elkaars trainingen kunnen door staan.
Het aantal Navy Seals dat de SAS training niet behaalde was velemalen hoger dan het aantal SAS leden die de Navy Seals training niet behaalden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is niet te zeggen.

En dat komt o.a. omdat de trainingsprogramma's van de "speciale eenheden" voor het grootste deel geheim gehouden worden.

Mijn zoon was "sniper" bij de commando's.
Hij werd vreselijk behandeld, moest na afloop naar het ziekenhuis waar de arts kwaad was over de toestand van zijn voeten. Was geel van de honger en uitputting. Heeft een jaar bij moeten komen. Dat vindt men heel normaal.

Het programma van de trainingen is voor het grootste deel geheim, ook voor de toekomstige deelnemers. Anders zou niemand er aan beginnen..........

En datzelfde zal wel gelden voor andere "special forces", waardoor het niet te zeggen is welke de zwaarste is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk word dit als de zwaarste gezien. Er zijn wel gelijkmatige opleidingen over de hele wereld maar je zult geen zwaardere vinden dan deze. Een van de opleidingen die je er goed mee kunt vergleiken is de opleidingen voor de Mossad oftewel de Israelische inlichtingen dienst.