Mag je iemand meenemen naar een zelf aangevraagd gesprek bij arboarts?

Een kennis van mij heeft een gesprek bij arbo arts.
Zelf aangevraagd.

Mag ze iemand meenemen om haar te ondersteunen in het gesprek.

Depressie/neveusiteit en angsten heeft ze last van.
Heeft in ploegendienst maar kan het nu niet aan om teruggeplaatst te worden in ploegendienst naar lange tijd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Uiteraard mag je altijd iemand nemen ter ondersteuning. Dat is vaak ook slimmer. Op die manier kan je later nog even checken wat er precies is gezegd. Vaak ben je overmand door verschillende emoties en hoor je de helft niet of kun je niet focussen. Daarbij geeft het gewoon een fijn gevoel om een vertrouwd persoon mee te nemen naar zo'n moeilijk gesprek.

Check de website van de arboarts waar je naar toe gaat. Vaak hebben ze dit soort informatie er ook op staan. Geen probleem!

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/regelingen/76238-beoordelingsgesprek-keuringsarts-uwv-of-arbodients.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is arbo unie maar kan het niet vinden op de wrbsite

Andere antwoorden (2)

Jazekers mag dat, zeker bij een aangevraagd gesprek, succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij was net eerder met antwoorden
Ligt er aan in welk ziekenhuis je gaat.Maar als je jong bent denkt onder mag er zeker iemand mee.En je man moet denk ik ook weten wat de arts zegt.Dus ik denk dat er wel degelijk iemand mee mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Arbo arts is niet in het ziekenhuis maar van het werk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O sorry nu kom ik heel erg dom over ik ga maandag naar de dokter voor de bril sorry .Maar ik denk dan dat er niemand mee mag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag altijd iemand meenemen als je dat zelf wil. Arbo-arts wordt vanuit de werkgever geregeld en zit nooit in een ziekenhuis. Ik heb dit in ieder geval nog nooit meegemaakt en werk al 22 jaar.