Waar vind ik een sleutelverklaring ivm het inleveren van een sleutel van de werkgever?

Omdat de kans groot is dat mijn werkgever mij morgen de toegang tot mijn werkplek gaat ontzeggen, door mij de sleutel van het pand in te laten leveren, heb ik op korte termijn een sleutelverklaring nodig.
Daarin moet in ieder geval staan dat zij mij om die sleutel hebben gevraagd en dat ik hem ook daadwerkelijk heb afgegeven.

Ik ben erg gestresst hieronder en het lukt me niet om iets te vinden dat ook daadwerkelijk een verklaring is.
Bij zelf opstellen ben ik dan weer bang dat ik iets vergeet.

Dank voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanwaar de stress?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat ik het vervelend vind om op deze manier behandelt te worden, nadat ik jarenlang en tot op de dag van vandaag een ontzettende trouwe werknemer ben geweest. Ik zie er tegenop om daar iemand aan te treffen die mij mijn sleutel afhandig gaat maken en mij niet laat werken.

Antwoorden (2)

Bijgaand een link met een voorbeeld contract:

http://www.tuxx.nl/contracten/gebruikersovereenkomst/sleutelverklaring/

Hopelijk heb je er wat aan en zorgt het voor iets minder stress.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoiets, te ondertekenen door werkgever en werknemer:

(Plaats, datum)
"Hierbij verklaart (voorletters + achternaam leidinggevende) namens werkgever dat hij/zij op bovenvermelde datum de sleutel van het bedrijfspand, gevestigd aan (adres) te (plaatsnaam), met sleutelnummer (zie sleutel), in goede orde heeft terugontvangen van haar werknemer (jouw voorletters + achternaam). Werknemer verklaart voorts geen duplicaat van deze of andere sleutels van het bedrijfspand in bezit te hebben.

Voor overdracht sleutel
(Jouw handtekening)
(Voorletters + achternaam)

Voor ontvangst sleutel
(Handtekening leidinggevende)
(Voorletters + achternaam)"
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad.
Bedankt!