Waar vind ik een sleutelverklaring ivm het inleveren van een sleutel van de werkgever?

Omdat de kans groot is dat mijn werkgever mij morgen de toegang tot mijn werkplek gaat ontzeggen, door mij de sleutel van het pand in te laten leveren, heb ik op korte termijn een sleutelverklaring nodig.
Daarin moet in ieder geval staan dat zij mij om die sleutel hebben gevraagd en dat ik hem ook daadwerkelijk heb afgegeven.

Ik ben erg gestresst hieronder en het lukt me niet om iets te vinden dat ook daadwerkelijk een verklaring is.
Bij zelf opstellen ben ik dan weer bang dat ik iets vergeet.

Dank voor jullie hulp!

Weet jij het antwoord?

/2500

Bijgaand een link met een voorbeeld contract: http://www.tuxx.nl/contracten/gebruikersovereenkomst/sleutelverklaring/ Hopelijk heb je er wat aan en zorgt het voor iets minder stress.

Zoiets, te ondertekenen door werkgever en werknemer: (Plaats, datum) "Hierbij verklaart (voorletters + achternaam leidinggevende) namens werkgever dat hij/zij op bovenvermelde datum de sleutel van het bedrijfspand, gevestigd aan (adres) te (plaatsnaam), met sleutelnummer (zie sleutel), in goede orde heeft terugontvangen van haar werknemer (jouw voorletters + achternaam). Werknemer verklaart voorts geen duplicaat van deze of andere sleutels van het bedrijfspand in bezit te hebben. Voor overdracht sleutel (Jouw handtekening) (Voorletters + achternaam) Voor ontvangst sleutel (Handtekening leidinggevende) (Voorletters + achternaam)"

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100