Zijn er in Utrecht bedrijven die je studie willen betalen?

Bijvoorbeeld: Ik zou graag bij de bmw dealer willen werken als verkoper. En dat bmw dan me studie betaalt? Is zoiets mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zulke bedrijven zijn er ongetwijfeld, maar gezien de huidige economische tijden zullen het er niet veel zijn.

Een dergelijke opleiding kost de werkgever geld. Er zit echter voldoende gekwalificeerd personeel werkloos thuis, dus waarom zou hij dan voor jou kiezen?

Voor een beetje meer kan hij iemand aannemen met meer ervaring en een kortere inwerkperiode zonder studiekosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe zou ik zulke bedrijven kunnen vinden ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie vraag. Kijk naar vacatures, maar ik geef je heeeeeeel weinig kans.