Wanneer je gewoon een contract hebt (dus minimaal voor 1 maand in dienst bent) wordt je voor de hele maand uit betaald. Dus een beetje vooraf zeg maar. Wanneer je de 20ste stopt zal je het restant terug moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel omdat je in de periode dat je baas de salarisbetalingen doet daar nog niet werkzaam was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrijwel elk bedrijf betaalt salarissen uit voordat de maand voorbij is. Het betreft dan de gehele maand, dus in jouw geval de hele maand juni.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afhankelijk van het bedrijf sommige bedrijven geven een voorshot.

dus je kan een volle maand betaald kunnen krijgen dan is die ene week minder gewerkt als voorschot meegegeven deze kan met de jaren komen te vervallen. of zal eens moeten worden terug betaald.

dit is puur afhankelijk van het bedrijf waar je werkt en vaak ook je contract.

indien je geen full time maar een part time contract krijgt. zal je hoogst waarschijnlijk inderdaad voor de 3 weken dat je gewerkt hebt betaald krijgen.

het beste is om deze vraag te stellen aan de administratie op het bedrijf waar u werkt.

aangezien deze altijd het correcte antwoord hebben
in tegenstelling tot ons.

Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt en succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde( maar dan in januari) Ik kreeg toen ik begon bij mijn baas alleen die drie weken uitbetaald, daarna was het wel weer normaal... Dus, ik zou het rustig afwachten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan of je salaris per maand wordt uitbetaald of per 4 weken, zoals ook nog regelmatig voorkomt. Als je salaris per kalendermaand wordt uitbetaald, krijg je waarschijnlijk de volledige maand juni uitbetaald. Als je per 4 weken uitbetaald krijgt, ligt het wat anders. De huidige 4-wekelijkse salarisperiode loopt van week 20 t/m week 24. Dat is van 16 mei t/m 19 juni.
In dat geval krijg je alleen de gewerkte dagen van 1 juni t/m 19 juni uitbetaald (ruim 2 weken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor. Je baas zal gewoon per maand (sommigen per 4 weken) betalen. Als blijkt dat jij na 3 weken weer weg bent, moet je dat geld terugbetalen. Je krijgt waarschijnlijk gewoon je eerste betaling voor de hele maand. Als je twijfelt, kun je dat natuurlijk ook even navragen bij de (salaris)administratie hoe dat bij hun werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt gewoon een hele maand betaald. Stel dat je toch op de 25 niet door de proeftijd komt, krijg je een vordering.
Maar daar gaan we niet vanuit, dus je krijgt gewoon een volle maand salaris.