Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Je begint met een kleine 2600 euro per maand bruto: http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck?job-id=2267020000000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Het salaris van een beginnend opticien ligt rond de € 1.400,- per maand. Natuurlijk is dit per bedrijf verschillend. Ook tellen je opleiding en werkervaring mee bij het bepalen van je salaris."

Tja, dat stond in mijn bron maar zelfs het brutominimumloon is al hoger. Of zou mijn site zo onprofessioneel zijn geweest om een nettosalaris te noemen? Of zou het bedrag toch correct zijn en is het bedrag dat Pelle noemt het modale salaris van een opticiën? Vragen... vragen...
(Lees meer...)
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de link gezien? Het ging om een beginsalaris en loopt alleen maar op. Ik denk dat jouw site inderdaad van netto uitgaat want een opticien verdiend echt wel meer dan 1400 bruto (hoop ik). Misschien verschilt het erin of je ergens in dienst komt of zelf een winkel runt en personeel hebt?
Een opticien is vaak een zelfstandig ondernemer. Dan is het afhankelijk van je klandizie en omzet wat je verdient. Omdat daar geen vast salaris aanzit is de vraag moeilijk te beantwoorden, maar het is vaak een modaal salaris.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding