CV info past niet meer op 1 kantje, weet iemand een creatieve oplossing om het wel te laten passen? zijn daar templates voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik deed de witte regels minder dik maken; tekst in 12 en de regels in 8, scheelt best veel!

Antwoorden (4)

Templates hiervoor ken ik niet.
Gewoon minder detail op het CV kan ook, bijv. cijferlijst weglaten van de middelbare school. Of werkervaring uit een wel erg ver verleden 'indikken' tot minder regels. Een kleiner maar nog steeds goed leesbaar lettertype gebruiken is een optie, de marges links en rechts wat minder groot maken ook.
Computoon
11 jaar geleden
Reddie
11 jaar geleden
Ver verleden weg laten.
Kleinere letters en kleinere marges zorgen dat een lang verhaal helemaal niet meer gelezen wordt. Rechtstreeks het ronde archief in.
Hou het kort.
je kan alles van een jaar samenvatten.
bv 2011 diverse administratieve werkzaamheden bij o.a. de bekendste namen vermeld je. De belangrijkste werkzaamheden vermeld je in het algemeen niet per bedrijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is helemaal niet erg wanneer je CV niet op één a4'tjes past, zolang het maar niet langer is dan 2 a4'tjes.

Maar goed, als je het toch op één a4'tje wilt zetten, houd er dan rekening mee dat je alleen de relevante werkervaring op je CV zet. Daarom is je CV voor elke sollicitatie anders omdat niet voor elke functie dezelfde ervaringen relevant zijn. Als je wilt schrappen, haal dan de niet relevante werkervaring uit het CV.

Toegevoegd na 4 uur:
Door je CV aan te passen aan de vacature heb je je CV niet alleen op één a4, maar heb je ook meer kans op de baan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad niet zo netjes als er maar 4 zinnen op het 2e A4'tje staan. Kies bij voorkeur voor een pagina vullende template.
Dus bijvoorbeeld aan de linkerkant je 'Personalia', 'Talen' en 'Vaardigheden'. Aan de rechterkant plaats je dan al je overige informatie. Dit scheelt een hoop ruimte i.p.v. alles
onder elkaar te plaatsen.

Je kunt bijv. www.cvwizard.nl of www.cv.nl dergelijke cv's genereren.