Waar kan je als 16 jarige werken waar je lichamelijke inspanning voor nodig hebt?

In de buurt van Apeldoorn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de supermarkt, of misschien als hulpje op de boerderij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het magazijn van een groothandel. Of in een fabriek.
Amadea
11 jaar geleden
In de schoonmaak, vooral trappenhuizen geven veel lichamelijke inspanning
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nemen schoonmaakbedrijven ook 16jarigen aan? Ik zou het niet doen, het is een hele individuele baan en de kans dat ze de kantjes eraf lopen lijkt mij te groot?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, er zijn veel werkplekken waar je niet alleen werkt. Denk aan.instellingen, zoals ziekenhuizen, grotere kantoren, scholen.
Maar er zijn ook genoeg volwassenen die er de kantjes aflopen, dat is niet alleen iets voor 16 jarige.
En werk is er over het algemeen genoeg.