Omdat je ze niet serieus neemt als ze uitgaanskleding aan zouden hebben....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat hun taak niet alleen is te zorgen voor de rust en veiligheid van het personeel en de bezoekers van de betreffende gelegenheid, maar ook het gastheer zijn. Zij zijn het visitekaartje van dat bedrijf, daarom moeten ze er onberispelijk uitzien.
Amadea
11 jaar geleden
Voor een beveiliger is het verplicht om een uniform te dragen. Het uniform dient dan goedgekeurd te worden door Justitie.
Om als uniform een pak te kiezen spreekt wel voor zich. Het ziet er voor elke situatie netjes en representatief uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ze het visitekaartje zijn, ze hebben ook altijd zeer kort haar (kun je vastgrijpen) en 'n strik of clipstropdas,('n echte kan verstikken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(kun je niet vastgrijpen) moet dat zijn
Afgezien van wat hierboven al gezegd is: zo'n pak straalt ook - vooral tussen het uitgaanspubliek dat geen pakken draagt - gezag uit; het dwingt op een bepaalde manier respect af, met die donkere kleur en schoudervullingen enzo.