Kan iemand mij een ander woord voor zelfstandig geven in het engels? Op internet vind ik alleen "independent".

Ik heb dit nodig voor een CV mbt een interne functie. Independent klinkt mij meer als onafhankelijk en wat ik wil laten weten is dat ik geleerd heb zelfstandig te worden in mijn functie.

Weet jij het antwoord?

/2500

Self -supporting zou, gezien het doel van wat je aan wilt geven volgens mij ook goed kunnen. Mensen die leren autonoom te functioneren zijn ook self-supporting. Ik kan het mis hebben maar gevoelsmatig geef je dan ook aan dat je dat eerst niet was maar die vaardigheden verworven hebt. Independent betekent inderdaad onafhankelijk, maar welke zelfstandige is er onafhankelijk? Je ben je leven lang afhankelijk van elkaar, hoe je het ook bekijkt. Er is echter verschil tussen onafhankelijk zijn of zelfstandig te kunnen werken, zelfstandig te kunnen zijn , letterlijk betekent zelfstandig dat je jezelf staande kunt houden en daar sluit self-supporting maar op aan. Daar ik dit woord niet eerder in vraag of antwoorden ben tegengekomen noem ik het toch maar. Met het risico dat er weer veel gemind wordt bij vertalingsvragen.

Self-Employed is ook nog een optie als het om een zelfstandig ondernemer gaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100