heeft het arrestatieteam van de politie hun uitrusting thuis liggen?

Ik las op www.kombijdepolitie.nl dat ze hun eigen dienstauto krijgen om als ze thuis zijn direct naar de melding kunnen maar dan hebben ze hun uitrusting maskers uniform enz toch ook thuis liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die liggen thuis!

Het beste antwoord

Dat heb je helemaal goed. De dienstauto zorgt ervoor dat je sneller kunt reageren. Wanneer je dan toch terug naar de zaak moet om je persoonlijke uitrusting aan te doen, heb je aan de dienstauto geen meerwaarde.