Wat houdt: "Salaris € 2733,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband - 37 uur per week + 3 uur ATV opbouw." in?

Nu vraag ik me dus af hoeveel uur je werkt per week, ik lees het zo dat als ik 37 uur werk ik 3 atv uren opbouw (dus zou ik die week 34 uur kunnen maken).

Maar ik denk dat dat niet juist is :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je werkt officieel 40 uur en bouwt per week 3 atv uren op.
Het gaat om een bepaalde manier van werktijd verkorting
In de onderstaande link nog iets meer gegevens
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals ik dit lees zou ik zeggen je ontvangt 2733 euro voor 37 uur per week werken en je ontvangt 3 uur per week ATV, dan zou je feitelijk gemiddeld per week 34 uur werken.

Alleen vind ik dit ook erg onlogisch, dus ik vermoed dat het

40 uur werken is, je krijgt maar 37 uur uitbetaald, dat is 2733 euro, die overige drie uur bouw je elke week op als ATV dus krijg je als vrije uren terug in plaats van als salaris.

Staat dit precies zo in je concept contract of op de brief of staat het daar toch net wat anders geformuleerd??
13 jaar geleden
Een fulltime dienstverband is dus 37 uur per week. ATV is niet iets wat je krijgt maar op moet bouwen. Je gaat dan dus 40 uur per week werken, daarvan krijg je 37 uur betaald en de overige 3 worden weggeschreven naar ATV.

ATV kan grotendeels door de werkgever bepaald worden wanneer het wordt opgenomen. Ik heb bijvoorbeeld bij een bedrijf gewerkt waar de eerste week van de bouwvak alle ATV uren werden ingepland.