Hoe kan ik een goed modellen bureau vinden ?

Ik zou het leuk vinden om model te worden. Men zegt dat ik een goed figuur heb, het lijkt me wel leuk om te doen. Als ik goed ben zou ik er ook me baan van willen maken maar dan moet ik eerst een modellen bureau vinden. Weten jullie hoe ik een goed bureau kan vinden of welk bureau goed is ? (Liefst vlak bij Alkmaar) Bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het gaat meestal andersom: Het modellenbureau vindt JOU.

I.h.a. betaal NOOIT voor inschrijving of foto-shoot.

In Amsterdam zitten de meesten:

http://www.dutchmodelinfo.nl/fashionbureaus-amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Goeie site, daar staan de betrouwbare bureaus op.
Realiseer je wel, er zijn duizenden meiden die graag model willen worden, het is gigantisch moeilijk om er echt werk in te vinden.
De eisen zijn heel streng, dus zorg ervoor dat je ook een plan B hebt als een carriere als model niet lukt.
niet, scouts zoeken jou.. zo werkt het nu eenmaal in die wereld of je moet mee doen aan model worden in 1 dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak wat leuke foto's en schrijf je gratis in op modellennet.be Dan krijg je van zelf uitnodigingen. Eerst amateur fotografen, zo bouw je een portfolio op, dat is een goede start plek. Succes!