Wie kent de organisatie/reclame waar een baas tegen z'n medewerkers blaft en daarna in de dienstauto wegrijdt?

Ik ben op zoek naar de reclame of naar de organisatie van de commercial waarin een baas door zijn pand loopt, zijn hoofd door de deur steekt en blaft tegen zijn medewerkers en weer wegloopt. Aan het eind doet z'n chauffeur hem in de achterbak van de dienstauto en neemt 'm mee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik ken 'm: Commit Arbo

Toegevoegd na 1 minuut:
De tweede bron is het filmpje dat jij bedoelt. De andere is een later filmpje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Bedankt voor het supersnelle antwoord! Dit is precies wat ik bedoelde!

Andere antwoorden (1)

Was dat niet van cup o soup?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cup-a-Soup, derde alinea