Een rechercheur van de Politie beschikt toch over een gepantserde auto als hij/zij ergens naartoe moet?

Toegevoegd na 3 minuten:
En dan bedoel ik zo'n soort auto: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/X5_Security_Plus/slides/BMW_X5_Security_Plus_07.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Nee hoor, daar rijden ze lang niet allemaal in. Mijn vriend zit ook bij de recherche maar als hij op pad moet, gaat hij gewoon met de "dienstauto".

Toegevoegd na 13 minuten:
Onopvallende dienstauto uiteraard :-)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt draagt hij een dienstwapen?
MissBiggie
12 jaar geleden
Ja, dat wel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
altijd? Slaat hij dat u bij u thuis op? Op welke afdeling zit uw vriend als ik vragen mag?
MissBiggie
12 jaar geleden
Nee, dat bewaart hij op buro gelukkig. Thuis draagt hij dat uiteraard niet. En op je laatste vraag kan/wil ik geen antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke nogmaals bedankt voor uw antwoord!
MissBiggie
12 jaar geleden
Punt 1: Het is Biggie en punt 2: Wat weet jij van mijn thuissituatie en de werksituatie van mijn vriend? Ben je erbij ofzo als hij op pad moet? In dit geval klopt het echt wel ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wyker als haar vriend daarbij werkt kan zij het toch beter vertellen? Als jij het zo goed kan vertellen zeg mij dan maar wat er niet waar is van dit verhaal
MissBiggie
12 jaar geleden
Dank voor je bijval, studentje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals bedankt voor het antwoord nu kan ik verder!