Wat is een originele manier om afscheid te nemen?

30 December is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever..
Nu wil ik afscheid nemen op een bijzondere manier.. niet alleen maar een hand en 3 zoenen... wie heeft een leuke tip? Het liefste zo gek mogelijk;-))

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
37.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor soort werk doe je?

Het beste antwoord

Je kunt ze een afscheidskadootje geven in de vorm van een blikje energiedrank en een minizaklampje aan een sleutelhanger.

De energiedrank zodat ze wakker kunnen blijven als jij er niet meer bent en het zaklampje om weer zo'n goede werkneemster als jij was mee te zoeken.;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste antwoord tot nu toe;-)
Kan alleen geen plusjes geven;-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt..

Andere antwoorden (8)

Wij deden een tijdje terug met de gene die afscheid nam een moordspel ,iedereen moest verkleed als de personage van het spel naar het werk komen.Was echt geweldig iedereen zat ik zijn rol.Er zijn foto's gemaakt . Tevens een leuke herinnering. Maar dan moet je je even verdiepen in een moordspel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een leuk laatste uitje met je team. bv erotisch dineren http://www.erotischdineren.nl/ :-) altijd lachen!! Of gewoon flink stappen en losgaan.

Wil je geen uitje maar 'gewoon' afscheid op je werk nemen, haal dan bij elke collega een grap uit.. bv een emmer confetti (of water) op de deurpost, schoensmeer aan telefoonhoorn, vaseline aan deurkruk.. zulke dingen en ze dan na elke streek een stukje taart (of andere traktatie) geven... Dan wordt het een echt afscheidsFEEST, aangezien ze dan erg blij zijn dat jij weggaat ;-) (vette knipoog he..)

Toegevoegd na 57 minuten:
Of, deel bitterkoekjes in cellofaan uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee..maar ik ga een andere dag met ze eten...
Laat je ophalen door een luchtballon .... dan vertrek je op spectaculaire wijze. Wel eerst allemaal proosten op wat geweest is, en toosten op wat komen gaat, met een glas bubbels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit een keer bij een werkgever afscheid genomen door een rouwkaart te maken en deze te verzenden naar de filialen met daarin een uitnodiging om afscheid te komen nemen van mij binnen de vestiging waar ik werkzaam was.
Hierbij had ik de tekst zodanig geformuleerd dat ze konden lezen dat het niet echt was....maar toch.

Vervolgens hebben bij de vestiging een grote BBQ gehouden en getoast op een lang en gezond leven.
Van de kleine 200 werknemers waren er ingeveer 180 waarvan vele bekenden in eerste instantie best wel geschrokken waren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo gek mogelijk? En dat vraag jij aan ons? ;-))

Hebben jullie een brandalarm op de zaak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Sharon,
Een orginele afscheid neem je met een orginele gebak.

Een hand & 3 zoenen hoort er ook bij.
En hoop dat je collega's ook een orginele afscheid cadeautje voor jou hebben...

Succes met je afscheid.!

Groetjes baby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop wat pakjes papieren zakdoekjes.
Print een leuk tekstje, knip het uit en plak het op het pakje.
Leuk kadootje voor je (ex-) collega's en niet duur...
En ze kunnen hun tranen afvegen als je weggaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doen wat je altijd wou doen en dan ook met je collages.