Volgens mij geen want het is een algemene verklaring van goed gedrag. Zou ook gek zijn, anders zeg je gewoon dat het voor baan A is en dan gebruik je hem voor baan B
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een VOG gaat samen met een advies van justitie met betrekking op een bepaalde baan bij een bepaalde werkgever.
Heb jij bijvoorbeeld een geweldverleden dan krijg je geen positief advies voor een baan in de beveiliging.

Zo heb ik er onlangs één moeten aanvragen voor een baan in het onderwijs.
Deze werd aangevraagd voor die baan op deze desbetreffende school.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan de VOG dus altijd aanvragen.
Hoe het advies uitvalt bepaald justitie.