Hoewel ik de website niet echt flitsend vind, en ook de indruk heb dat ze wat overdreven doen over äl hun "partners", hoeft dat niet te betekenen, dat ze onbetrouwbaar zouden zijn. De info die ze geven is wel helder, en een sterk punt is dat je de service een maand gratis mag uitproberen; je hoeft zelfs niet op te zeggen na die maand.

Ook zijn er nauwelijks klachten te vinden over shoptrader. Bestudeer wel even goed de tarieven, en probeer in te schatten of de opbrengst uit je webwinkel voldoende zal zijn om de maandelijkse kosten te betalen.

Ga eerst ook nog eens even vergelijken, en kijk of er pakketten zijn die beter aansluiten bij wat je wilt met je webwinkel. Er zijn veel van dit soort bedrijven die je op weg helpen om een webwinkel te starten, zoals webwinkelsoftware.nl (seoshop), mijnwinkel.nl en shoppagina.nl. En er is ook freeware op dit gebied, maar dan natuurlijk wel zonder support.

Voor je in zee gaat met shoptrader zou je eerst onderstaande links nog even goed moeten bestuderen. Zo kun je op een veel betere manier een keuze maken.

http://www.eigenwebwinkelstarten.nl/webwinkel-starten/
http://www.eigenwebwinkelstarten.nl/freeware-webwinkels/

Succes!