Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geld de vakantieweek in België ook als een arbeidstijd als je in Nederland werkt?

Ik woon en zit op school in België, maar werk in Nederland (Jumbo) maar ik heb soms andere vakantiedagen dan de mensen in Nederland dus zien ze mijn vakantieweek dan als een schoolweek of gewoon als een vakantieweek, Bv: Ik heb nu Paasvakantie maar in Nederland hebben ze dat later en ik wil volgende week gaan werken, Werk ik dan in een schoolweek of een vakantieweek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
538

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ze zien jouw vakantieweek als schoolweek als het in Nederland school is. Andersom heb je natuurlijk vrij als er in Nederland geen school is.... Beetje pech heb je wel, want Nederland heeft minder vrije dagen dan België.

Volgende week is er in Nederland Goede Vrijdag en die week daarna 2e Paasdag. Op Goede Vrijdag is de winkel open, maar zou je naar mijn mening vrij moeten krijgen omdat de nederlandse scholen dan dicht zijn. 2e Paasdag is de winkel waarschijnlijk dicht. Mijn kinderen hebben geen paasvakantie verder, maar dat is afhankelijk van de school!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding