Wat verdien je als 18 of 19-jarige bij een tankstation?

Bij een BP om precies te zijn. Mijn vriendin werkt daar als oproepkracht, wat is ongeveer het netto uurloon? Ze is nu nog achttien maar wordt binnenkort negentien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik heb gewerkt bij Shell.. waarschijnlijk is het loon bijna gelijk. ik zat op 5,83 per uur als weekendmedewerker toen ik 19 was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, weet je toevallig ook of je in het weekend meer betaald krijgt? Ze hoeft niet 's nachts te werken trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons was er alleen sprake van extra vergoeding na 21.00 en op zondagen. Ik weet alleen niet meer zeker of dit 10 of 20 procent was. maar ga maar uit van 10%..dan kan het alleen maar meevallen. feestdagen waren altijd 200% maar dat is in 2011 verlaagd naar 125%. Hoop dat je er iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier hebben we zeker wat aan, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (1)

Ongeveer 1250 euro brutto per maand bij 36 uur.
Dat is wat mijn broertje verdiend