Hoe oud moet je zijn om bij een uitzendbureau in te schrijven?

Welke uitzendbureau maakt niet zo veel uit.
Maar een kennis zegt dat ik als 17jarige me gewoon kan inschrijven.
Nou twijfel ik daarover en heb net tempo-team gebeld.
Een vrouw zei dat ze er geen antwoord op wist en ik morgen een andere vestiging moet bellen voor antwoord.

Nou verbaast dat me maar misschien weten GV'ers wel een antwoord :D

Bvd,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Jou kennis heeft gelijk, je mag je natuurlijk inschrijven vanaf de leeftijd dat je mag werken. Via de bijgevoegde link kun je wellicht wat vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn zoon stond met 17 ook ingeschreven bij een uitzendbureau. Dat kan zeker, straks tegen de zomer schrijven veel jongeren zich in voor vakantie werk.
Weet niet de minimum leeftijd, maar 17 kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan al zelfs met 15 jaar hoor. Want met 15 jaar mag je al een aantal uren per week werken. Mijn dochter stond toen ze 15 was ook al ingeschreven bij een uitzendbureau om vakantie werk te doen in de tuinbouw.