Ja natuurlijk moet hij of zij die betalen als hij zelf een tandartspraktijk heeft. Niet als hij of zij in een dienstbetrekking is.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uiteraard. De zelfstandig gevestigde tandarts is ondernemer en wordt per verrichting betaald door patiënten en zorgverzekeringen.
Als je de rekening soms ziet voor een enkel bezoek, dan zie je een waslijst van codes en omschrijvingen, heel creatief!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is daar creatief aan? Zelfs de kleinste nering heeft artikelnummers en een artikelomschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar 20 codes voor een bezoek vind ik nogal het onderste uit de kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, of je nu elke handeling een code geeft of dat je één code maakt voor een bezoek, de prijs blijft hetzelfde.
Nu kun je in elk geval zien wat elk onderdeel apart kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een mening die ik niet deel, omdat er codes en verrichtingen bij staan die (zeker door leken) niet zijn te beoordelen.