wat verdient een voedseloperator gemiddeld in utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat hangt van het soort voedsel af: bv zuivel-cao, en die geldt in het hele land. In de vleessector geldt waarschijnlijk weer wat anders.
HEt maakt ook uit of je in een ploegensysteem zit of niet.
Er valt dus niet veel te zeggen over een gemiddeld loon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat versta JIJ dus onder "voedseloperator"???

Antwoorden (1)

Grofweg denk ik dat afhankelijk van de situatie en exacte branche je tussen de 1850,- en 2200,- netto zal zitten.
Het scheelt natuurlijk ook of je een junior of senior operator bent.