Hoe heet het beroep waarbij je 'huurauto's die in buitenland staan terug naar Nederland rijdt?

Ik wil een goed bijbaantje vinden waarbij je zelf kunt aangeven waar je werkt. Een vriend van me wees me erop dat autoverhuur bedrijvenals Hertz en Europecar, vaak auto's in het buitenland hebben staan die terug naar Nederland moeten. Zij betalen dus een ticket voor je naar die locatie en dan kun je auto's betaald ophalen. Ik wil graag weten hoe dit werk heet zodat ik het beter kan googlen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha da's een mooie baan!
Kan iedereen met een rijbewijs en een IQ boven de 65 doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het idd ook niet zo gauw vinden op google. Als ik jou was zou ik gewoon eens bellen naar de autohuurbedrijven in kwestie.

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
chauffeur is met dubbele f volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die minduim is trouwens niet van mij en het heet overigens ook geen chauffeur volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook zou ik 't met een hoofdletter doen en met een punt eindigen. Dus eigenlijk 3 fouten in 1 woord :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*A*kkoord, ik ben gek op dubbel FF :) . . . .
Misschien kun je googelen op "autotransport"
Volgens mij staat daar wel wat tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom nou weer een min ? Ik heb het geprobeerd en ik denk dat Pimstyle via die zoekopdracht verder komt.
het werk heet het repatrieren van huurauto's, en jij bent dan gewoon chauffeur.
volgens mij bestaat er geen speciale naam voor.
14 jaar geleden
Carjockey
Maar over grotere afstanden gaat het terughalen van huurauto's per autotransporter de ANWB haalt en/of brengt zo ook de gehuurde auto's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat je baan is dan ben je geen chauffeur maar een Hicker