Wat zijn de best betaalde banen en welke opleiding moet ik hiervoor volgen (hbo/wo) na havo en welk profiel moet ik hiervoor kiezen?

Ik moet dit jaar een profiel kiezen ik twijfel tussen E&M en N&G ik wilde eerst een medische opleiding volgen maar ik vind scheikunde en natuurkunde best wel moeilijk waardoor ik begin te twijfelen. ik wil best accountant worden maar t lijkt me een beetje saai maar t verdient ook wel goed en je hebt veel opties als je E&M kiest ik vind management ook wel goed. als je dokter ofso wordt duurt t best wel lang (k wil niet te lang bezig zijn met mn studie) maar ik vind Bio een erg leuk vak... En Wil wel meer dan 5000€ verdienen dus welke baan waar je niet te lang met je studie bezig bent verdient goed en is een leuke studie in te volgen

Weet jij het antwoord?

/2500

Erg begrijpelijk dat je rekening wilt houden met het salaris. Ik zou gaan voor E&M met biologie in het vrije deel. Scheikunde en natuurkunde zijn inderdaad erg lastig en als je niet lang wilt studeren is iets in de zorg niet echt een optie. Op deze manier kan je alsnog de biologie kant op en hou je je opties zoveel mogelijk open.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100