Mag je NG en EM als profielkeuze samen combineren?

Omdat dit twee hele verschillende profielen zijn, vroeg ik me af of dit mogelijk was, of dat je alleen NG & NT mocht kiezen, of EM & CM.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Dat kan niet, dan zou je teveel vakken moeten volgen en dat, daargelaten of jij dat zelf trekt, krijgen scholen niet ingepast in een lesrooster, tenzij jij op die ene school zit waar iedereen graag 4 tussenuren wil en tot 8 uur naar school.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wel altijd vakken erbij kiezen, in een zogenaamde "vrije ruimte". Welke vakken dat zijn kan per school verschillen. Maar het is bijvoorbeeld op de school waar ik werk wel mogelijk om bij het profiel NG het vak economie te kiezen, waardoor je ook nog mogelijkheden hebt om later verder te leren in die richting.
Informeer maar eens bij je decaan, die weet er alles van!