Wat voor werk kan een arts doen op een helikopter?

Kan je als arts ook werken op een helikopter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een helicopter moet je elke keer bukken als er een rotorblad langskomt, dat werkt wat lastig,vandaar dat ze er meestal in zitten. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze op een helikopter gauw hun hoofd verliezen.....

Het beste antwoord

Je kunt als arts werken bij een Mobiel Medisch Team. Meestal ben je dan anesthesioloog of traumachirurg.

Toegevoegd na 24 seconden:
Traumaheli, dus.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

Dat wordt niet aangeraden vanwege de instabiliteit.

Toegevoegd na 1 minuut:
....Maar als je het perse wilt, dan kan het wel. Nu nog een laddertje voor je patiënten.